Oldalak

2013. július 24., szerda

9. fejezet

tumblr | Tumblr


Diamond faggatózott, hogy mit csináltam a srácoknál. Mindenről részletesen beszámoltam. Odavolt Harryért, amikor megtudta, hogy segített. Azonban csalódnia kellett, mert utána Harry elrontotta az iránta érzett szimpátiát Diamond részéről. Fáradt voltam, és elbúcsúztam. Útközben belestem az öcsémhez, aki szokás szerint a telefonján játszott. Csak akkor nézett fel, amikor vesztett. Hogy honnan tudom? Percekig álltam ott, mire egy sor ceruzátlan szavat mormolt el. Megcsóváltam a fejem és jó éjszakát kívántam.
-          Cső. – jött a válasz.
Tehát még mindig haragszik.
Azon kaptam magam, hogy a gondolataim Harry és a fiúk körül jár. Levetettem magam az ágyra és a telefonomon bütyköltem. Rutinosan feloldottam a billentyű zárat.
10 nem fogadott hívás, 5 üzenet.
A telefon kicsúszott a kezemből és az arcomnak csapódott. Fájdalom nyílalt az orromba.
-          A francba. – simogattam meg az említett területet. Fájdalmasan lüktetett.
A 10 nem fogadott hívásból 9 a Sarah-é volt, ahogy 3 üzenet is. Azonnal megnyitottam az üzeneteket.
Sarah: Felvennéd a telefont?
Sarah: Beszélnünk kell? Hogy haladsz a cikk vázlattal?
Sarah: Látom, nem érsz rám, vagy szimplán nem akarsz tudomást venni rólam, de holnapra várok egy bevezetőt vagy tudom is egy tudósítást. Reggel a Starbuckban találkozunk, és majd megbeszéljük.
Francba megint! Nem kezdtem neki. És még nem is terveztem. Egyszerűen nem tudtam mit is írhatnék. Lett volna miről beszámolni, de úgy éreztem, hogy lehet, hogy csak képzelődtem. Akármennyire is szeretném, hogy Harry visszavegyen az arroganciájából, nem tehettem.
Az ölembe fektettem a laptopom. Bekapcsoltam, és azonnal gépelni kezdtem. Időközben meglestem a twitterem. A facebookom elrejtettem és új twitterem lett, hogy ne bukjak le. Sehogy.
Megnőtt a követőim száma. Néhányan írtak, és persze személyes meg a fiúkhoz kapcsolódó kérdéseket tettek fel.  Nem válaszoltam, hanem tovább böngésztem. Találtam egy rólam és Harryről készített képet, azzal a címmel: „Két dögös és tökéletes pasi. Vajon miről folyt a csevej?”
Elkerekedett szemekkel bámultam a képet. Újraolvastam, de még mindig az volt a címe. Ahogy észrevettem rengeteg hozzászólás volt és a hírekkel foglalkozó oldalak rögtön lecsaptak, a „ki is ez a titokzatos személy” témával.
Néhány jól informált rajongó azonnal válaszolt.
@JessicaPerk: Ő a fiúk új személyi asszisztense. Jól kijön a fiúkkal. Főleg Harryvel.
Tévedsz.
@KellieCupcake: @Jessicaperk, én persze azt hallottam, hogy nem. Jessi Niall barátja.
Ő legalább kedvel, tehát fogjuk rá.
@MarrymeHaz69: Milyen neve van már XD. Jessi, az lány név.
@FOB4everand1D: Elég ciki. Vajon lánynak várták a szülei, és ráragadt a név?
@LukeMerc: Megérdemli a banda ezt a meleget is. Tiszta mágnes, az 1D, buzi mágnes.
@KellieCupcake: Menj Luke, miért kell irigynek lenni? Szerintem Jessi is dögös, és eszméletlen szexi xX.
Harry reakciója szinte azonnal érkezett. A teljes nevem magyarázta.
Elismerően hümmögtem, de zavart, hogy megint közbeavatkozik. A rajongók retweetelték, és kedvencezték a hozzászólását. Hosszas mérlegelés után írtam egy üzenetet neki.


 


JesseLWade: Belehaltál volna, ha nem tudsz beleszólni?
Harry_Styles: Teljes mértékben.
JesseLWade: Nem kaptál korlátozást? Látom sokat szoktál beszélgetni a rajongóiddal.
Elégedetten dőltem hátra. Frappáns támadás. Még nem írt. Én nyertem!
De az örömöm nem tartott sokáig. Harry visszavágott.
Harry­_Styles: Imáid nem ítéltettek meghallgatásra ott fent. Oh, tényleg a rajongók. Kezdtem aggódni, hogy nem ismered be, hogy híresek és tehetségesek vagyunk. Leesett egy kő a szívemről.
JesseLWade: Hogy nem esett az a kő valahova, ahol fájna…
Harry_Styles: Mérges vagy rám? Utász?Te vagy az első, akit ismerek is…
JesseLWade: Harry, az arrogancia halásos is lehet, ne feledd. Nem ismersz, nagyon nem.
Harry_Styles: Ez most fenyegetés volt?
JesseLWade: Nem, vedd a rossz karma első figyelmeztetésének. Mint aggódó Én, figyelmeztetlek.

Kezdtem úgy érezni, hogy flörtöl velem. Elhessegettem a képet. Nem, nem igaz. Ott van Louis.
Harry_Styles: Aggódsz? Wow.
JesseLWade: Vedd úgy, hogy hibát követtem el, most ezzel a hazugsággal.
Tíz percig vártam, de Harry még akkor sem írt vissza. Kicsit csalódottan léptem le, és rászántam magam a cikkem megírására.

Kinek nem cseng ismerősen a Harry Styles, a Zayn Malik, a Louis Tomlinson, a Niall Horan, vagy a Liam Payne? A világ minden pontján ismerik őket, és lányok milliói rajongnak értük. A rajongók directionereknek nevezik maguk, és elszántan imádják a fiúkat. Ahogy a népszerűségük nő, úgy a fanyalgó tábor is. Ésszerűtlen pletykák terjengnek, és sikerül kihúzniuk a gyufát a rajongóknál. De melyik rendelkezik valóság alappal? Melyik csak pletyka?

Pár sor után egyszerűen abbahagytam. Nem tudtam többet írni és nem is akartam. Harry és Louis jártak a fejembe és a beszélgetésük. Minden másodperccel, többet gondoltam rájuk, annál jobban éreztem bűnösnek magam. A szívem vadul dobolt a mellkasomban, reszkettem a dühtől. Hányinger környékezett. Vívódtam magammal. Tényleg képesek vagyok erre? Ép bőrrel vagy ésszel megúszom ezt a kalandot?
Sarah hangja szüntelen a fülembe csengett. Felpattantam, és bekapcsoltam a hangfalaim. Betettem a kedvenc rock számokból való összeállítást. Dübörgött az asztal a hangerőtől, de még így sem volt képes elhallgatatni a hangot a fejemben. Maximálisra tekertek a hangerőt. Arcom a párnába fúrtam.
A szívem egy ritmusra vert a basszussal, és elégedetten süppedtem a matracba. Már kezdtem jobban érezni magam.
-          Jessi!
ovoxo  






Azt hittem, hogy képzelődöm, és tovább doboltam az ujjaimmal a párnán. A zene elhallgatott, mintha elvágták volna. Szitkozódva fordultam meg.
A fülem csengett, nem hallottam, amikor Diamond berontott a szobába.
Ott állt velem szemben, az alvós cuccában. A kezében kábelt szorongatott, elfehéredett ujjakkal. Az arcára volt írva, hogy nekik nem segített a zene. Lusta mosollyal kérdeztem meg:
-          Hangos volt?
-          Mi az, hogy hangos volt? – ordibált. A földre ejtette a kábeleket.
-          Jól van, na. – vontam meg a vállam.
-          Oh, a seggfej barátodtól tanultad ezt a lazaságot? – füstölgött.
-          Persze…Hogy találtad ki? Várj kire is gondolsz?
Ülőhelyzetbe küzdöttem magam. A gyomrom száznyolcvan fokos fordulatot vett, a lehetséges Harry név említésére. A szívem zakatolt. Én teljesen megbolondultam! Csillapítottam a zakatolást és vártam, hogy kimondja.
-          Harryről természetesen. – morgott Diamond. – Itt vár a konyhában, éjszaka, szerintem siess jó?
Először nem hallottam mit mondott és bólogattam. De tudatosult bennem, és elakadt a lélegzetem. A szívem megint vadul kalapált. Remegtem, és elnyílt az ajkam. Egy hang sem jött ki a torkomon.
-          Nem, nem viccelek. America szórakoztatja, siess már! Öltözz fel. – mondta és magamra hagyott a kalapáló szívemmel.
Mit keres itt? Magamra rángattam a tegnap esti ruháim és a szennyesbe dobtam a rózsaszín cuccaim. Ami biztos az biztos, alapon.
A hajamba túrtam, amikor a konyhába értem. Harry ott ült és Mare beszélt hozzá. Harry figyelt is, amíg észre nem vett. America elhallgatott, és elment.
-          Na, mit akarsz, haver? – dőltem az ajtókeretnek. – Nem hinném, hogy az éjszaka közepén az én tanácsaimra vágysz nőügyben. Vagy tévedek? – a kérdésemnek éle volt. Harry csak egy homlokráncolással megsózott választ adott.
-          Vár az éjszaka, és te is jössz. Még mielőtt elhagyjuk a várost a turné miatt, bulizunk. Van egy versenyem számodra.
Titokzatos verseny? Most? Nem megyek az biztos. Neeeem! Ehelyett mit mondtam?
-          Mehetünk.



2 megjegyzés:

  1. WÁÁÁH *-* MOST KOMOLYAN MEGÖLSZ HA NEM LESZ ÚJ HAMAROSAN *.*

    VálaszTörlés
  2. ne má az én szerencsém amikor olvastam még nem komizott senki első akartam lenni de csak második lettem na mindegy gyorsan kövit mert ez is fantasztikus lett *_______*

    VálaszTörlés